Zmiana Regulaminu w programie usuwania azbestu Część 2
25 września 2024
Uwaga z dniem 25.09.2024 nastąpiła zmiana Regulaminu naboru wniosków o dofinansowanie przedsięwzięć z zakresu usuwania wyrobów zawierających azbest w następującym zakresie:
- dodanie w §7 ust 1. zapisu „i zgodnie z terminami podanymi w ogłoszeniu o naborze.”
- Dodanie w §7 ust. 2, 3 w brzmieniu jak niżej.
„§7
Termin i miejsce składania wniosków
- Nabór wniosków prowadzony jest od dnia 01.03.2024 r. do wyczerpania dostępnej puli środków i zgodnie z terminami podanymi w ogłoszeniu o naborze.
- W przypadku wykorzystania krajowego limitu skumulowanej kwoty pomocy de minimis w rolnictwie, który publikowany jest na stronie https://srpp.minrol.gov.pl/, WFOŚiGW w Białymstoku wstrzymuje nabór wniosków (do momentu wznowienia kolejnego okresu przeliczeniowego) dla przypadków, gdy jednostka samorządu terytorialnego nie sprawozdała pomocy w zakresie pomocy de minimis w rolnictwie, objętej przedmiotowym wnioskiem. do systemu rejestracji pomocy publicznej przed wykorzystania pełnego limitu.
- Wnioski składane są w roku kalendarzowym, w którym następuje rozpoczęcie realizacji zadania.”